Plně syntetický motorový olej s nízkým třením na bázi PAO (Polyalphaolefin) se speciálně USVO® a osvědčenou technologií CleanSynto® pro benzínové a naftové motory osobních automobilů s přeplňováním a přímým vstřikováním i bez něj.
Díky technologii USVO® dosahujeme extrémně vysoké viskozitní stability.
Vyhneme se nevýhodám polymerních zlepšovačů viskozity a zároveň je využijeme.
To zlepšuje ochranu motoru, výkon, čistotu motoru a intervaly výměny oleje.
Technologie USVO® umožňuje, že produkt nemá žádné smykové ztráty během celého intervalu výměny a je extrémně stabilní vůči oxidaci.
Tato unikátní technologie napomáhá rychlejšímu mazání oleje, čímž minimalizuje tření a zároveň udržuje motor čistý a účinný.
Je založen na aditivech se sníženým obsahem popela pro použití v moderních osobních automobilech s naftovými a benzínovými motory s vynikající charakteristikou studeného startu, nízkou spotřebou oleje a sníženými emisemi škodlivin.
Tento olej zvýší životnost DPF a TWC.
Vyvinuto pro úsporu paliva a energii u standardních motorů EURO VI, EURO V a EURO IV s normálními a prodlouženými intervaly výměny oleje (až do 50 000 km nebo 2 roky možné).
Dosáhl svým složením se speciálními základovými oleji vysokého viskozitního indexu.
Vynikající chování při studeném startu zajišťuje optimální bezpečnost mazání ve fázi studeného chodu.
Díky významné spotřebě paliva přispívá snížením emisí k ochraně životního prostředí.
Minimální opotřebení prodlužuje životnost motoru.
Minimalizuje tření, opotřebení a spotřebu paliva díky vynikajícím charakteristikám studeného startu.
Vhodné pro prodloužené intervaly výměny oleje tam, kde to doporučuje výrobce.
Univerzální palivo pro úsporu paliva, zejména sběrný motorový olej pro moderní benzinové a naftové motory s turbodmychadlem i bez něj v osobních automobilech a dodávkách s prodlouženými intervaly výměny oleje.
Prodlužte životnost filtru pevných částic.
Díky specifickému složení je vynikající pro použití pro několik nejnovějších požadavků OEM.
Charakteristika
- Částečná spotřeba paliva a provoz na plný výkon
- MID SAPS = snížený obsah sulfátového popela, fosforu a síry
- Vynikající ochrana proti opotřebení a vysoký viskozitní index i při vysokých rychlostech, dlouhá životnost motoru
- Vynikající vlastnosti studeného startu i při nízkých teplotách
- Bezpečný mazací film při vysokých provozních teplotách
- Nízká tendence k vypařování, takže nižší spotřeba oleje
- Žádné usazeniny ve spalovacích komorách, v zóně pístních kroužků a ventilů kvůli olejové klimatizaci
- Neutralita vůči těsnicím materiálům
- Prodloužené intervaly výměny oleje pro ochranu přírodních zdrojů
Specifikace
ACEA C3 , API SN
Schválení
BMW Longlife-04, MB-Freigabe 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
Doporučení: Audi Motorsport V31 748 026, BMW 83210398507, BMW/Mini 83 21 0 398 508, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S1, MB (A 000 989 89 01 10), MB 229.31, Stellantis FPW9.55535/03, VW/Audi G 052 195 M2, VW/Audi G 052 195 M4, VW/Audi G 052 195 M6