Syntetický motorový olej Mid SAPS s nízkým třením s technologií CleanSynto® pro benzínové a naftové motory osobních automobilů s i bez přeplňování a přímého vstřikování.
Dosahuje vysokého viskozitního indexu díky složení se speciálními základovými oleji. Vynikající chování při studeném startu poskytuje optimální bezpečnost mazání během fáze studeného chodu.
Prodlužuje dlouhou životnost DPF a TWC. Vyvinuto pro úsporu paliva a energii u standardních motorů EURO VI, EURO V a EURO IV s normálními a prodlouženými intervaly výměny oleje (až do 50 000 km nebo 2 roky možné).
Minimalizuje tření, opotřebení a spotřebu paliva s vynikajícími charakteristikami studeného startu.
Vzhledem ke značné úspoře paliva přispívá k ochraně životního prostředí snížením emisí.
Vhodné pro prodloužené intervaly výměny oleje tam, kde to doporučuje výrobce.
Univerzální, syntetický motorový olej s nízkým třením speciálně vyvinutý pro dieselové motory Pumpe-Düse. Navíc se toto mazivo výborně hodí pro benzinové a naftové motory osobních automobilů a dodávek s i bez turbodmychadla. Díky specifickému složení je vynikající pro použití pro několik požadavků OEM.
Charakteristika
- Částečná spotřeba paliva a provoz na plný výkon.
- MID SAPS = snížený obsah sulfátového popela, fosforu a síry.
- Vynikající ochrana proti opotřebení a vysoký viskozitní index i při vysokých rychlostech, dlouhá životnost motoru.
- Vynikající vlastnosti studeného startu i při nízkých teplotách pod -30°C.
- Funkce hydro zdvihátka je zajištěna při všech teplotách.
- Bezpečný mazací film při vysokých provozních teplotách.
- Nízká tendence k vypařování, takže nižší spotřeba oleje.
- Žádné usazeniny ve spalovacích komorách, v zóně pístních kroužků a ventilů kvůli olejové klimatizaci.
- Neutralita vůči těsnicím materiálům.
- Prodloužené intervaly výměny oleje pro ochranu přírodních zdrojů.
Specifikace
ACEA C3, API CF, API SN
Normy
MB 229.31, VW 502 00 / 505 00 / 505 01, BMW Longlife-04, GM dexos2™, Porsche A40, Ford WSS-M2C 917-A, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2