Syntetická kapalina DCT (Dual Clutch Transmission), navržená na bázi vysoce kvalitních hydrokrakových olejů se složkami PAO a speciální inhibicí aditiv, které zajišťují dokonalou funkci dvou-spojkové převodovky.
Zaručuje dobré mazací vlastnosti i při extrémních teplotách v létě a nízkých zimních teplotách.
Umožňuje prakticky bezprokluzový provoz a tím minimální ztráty točivého momentu.
Zajišťuje nízké opotřebení a dlouhou životnost převodovky.
Úspora paliva.
Byl vyvinut speciálně pro dvouspojkové převodovky několika výrobců, jako jsou VW/Audi, Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi a další.
Doporučuje se také pro použití v dvouspojkových převodovkách DQ-250 (02E) a DQ-500 (0BT) podle specifikace na VW obj.č. G 052 182 a DL-501 (0B5) příl. na VW obj.č. G 052 529 pro S-Tronic VW, Audi, Seat a Škoda.
Doporučuje Fa. Drexler pro všechny převodovky DCG s destičkami MibaCarbon.
Charakteristika
- Dobré mazací vlastnosti i při nízkých teplotách v zimě
- Stabilní film maziva i při extrémním zatížení v létě
- Nízké opotřebení
- Vynikající viskozitně-teplotní chování
- Velmi nízký bod tuhnutí
- Nízká pěnivost i při vysokých nárocích
- Rozsáhlá ochrana proti opotřebení, korozi a pěnění
- Neutrální chování vůči těsnicím materiálům
Specifikace
Audi G052529 A2 S-Tronic, BMW 83220440214, BMW 83222147477, BMW 83222148578, BMW 83222148579, BMW 83222446673, BMW DCTF-1, BOT 341, Chrysler 68044345 EA, Citroën/Peugeot 9734.S2 für DCS6, Drexler DSG-Getriebe mit Miba-Carbon-Lamelle, DTFR 13C130 (MB 236.21), Fiat 9.55550-MZ6 für TCT (Twin Clutch Transmission, Ford 1490761, Ford 1490763, Ford USA XT-11-QDC, Ford WSD-M2C200-D2, Ford WSS-M2C936-A, MB 236.21, Mitsubishi Dia Queen SSTF-I, Mitsubishi MZ320065, Renault EDC (Efficiency Dual Clutch System), VOLVO 1161838, VOLVO 1161839, VW G 052 182 A2, VW G 052 513, VW G 052 529, VW G 055 549