RŮŽOVOFIALOVÁ nemrznoucí směs (koncentrát) shodná se specifikací dle norem:
VW TL 774/L (VW G12EVO, G65)
ANTIFREEZE G12evo je celoroční nemrznoucí kapalina do chladičů motorových vozidel na bázi etylenglykolu, obsahující speciální antikorozní přísady s prodlouženou účinností inhibitorů. Tato prodloužená účinnost je dosažena díky špičkové technologii silikátových inhibitorů s fosfáty podpořenou organickým základem (PSi-OAT), která zabezpečuje prakticky nevyčerpatelnou účinnost organických inhibitorů koroze. Je to multifunkční kapalina pro nejextrémnější podmínky. Je vhodná pro chladicí systémy klasických spalovacích motorů, hybridních systémů a plně elektrických vozidel. Poskytuje vynikající ochranu proti přehřátí, zamrznutí, korozi a usazeninám v chladicím systému a neutralizuje „tvrdou“ vodu, tj. vodu s vysokým obsahem minerálů. Nemrznoucí směs je kompatibilní s většinou ostatních chladicích kapalin na bázi etylenglykolu, jako jsou starší chladicí kapaliny s organickým základem OAT a Si-OAT (G12, G12+, G12++, G13). Pro optimální použití se však doporučuje používat výhradně kapalina G12evo. Kapalina v optimálním ředění poskytuje dlouhodobou ochranu proti zamrzání a korozi.
Vlastnosti
Pro zajištění dobré ochrany proti korozi doporučujeme použít minimálně 35 % objemu nemrznoucí kapaliny v konečném ředění.
Tato koncentrace zajišťuje mrazuvzdornost až do -20 °C.
Směs s více než 70 % obj. Antifreeze G12evo ve směsi se nedoporučuje.
Zabezpečuje celoživotní ochranu proti jakékoliv formě koroze pro všechny druhy motorů – jak hliníkových, tak ze slitin železa, včetně jejich kombinací.
Gumu ani plasty nepoškozuje.
Přípravek je rovněž vhodný jako náplň ostatních chladicích systémů z hliníku nebo mědi a jejích slitin.
Neobsahuje dusitany, aminy, křemičitany a kyselinu 2-ethylhexanovou (2-EHA).
Výrobek má nízký bod tuhnutí.
Vodné roztoky tuhnou do podoby gelu, který nepoškozuje konstrukční díly a části motoru.
Vysoký bod varu a speciální přísady zabraňují tvorbě pěny, která zhoršuje přenos tepla.
Nová kapalina nahrazující G12++ a G13
Určeno pro
Audi (TL-774-L), Bentley (TL 774-L), Bugatti (TL 774-L), Deutz (DQC CC-14), Lamborghini (TL 774-L), Porsche (TL 774-L), Seat (TL 774-L), Skoda (TL 774-L), Volkswagen (VW) (TL 774-L), MercedesBenz (325.5), Ford (EDS-M97b49-A), Stellantis (Chrysler MS-7170, Opel GME L1301, Alfa Romeo, Fiat, Lancia 9.55523), BMW (LC-18, LC-97, LC-87), MAN (324NF, MAN 324 Si-OAT), Iveco standard 18-1830, Cummins 85T82, Deutz DQC CA-14, Volvo Cars 128 6083/002, JI Case JIC-501, MTU/Roll Royce MTL 5048, Toyota, 1WW/2WW Engines, Tesla, Caterpillar MWM a další.
Normy
AS 2108-2004, ASTM D 3306, ASTM D 4985, BS6580:2010, CUNA NC 956-16, PN-C40007:2000, SAE J1034, ÖNORM V 5123, SANS 1251:2005 a Čína GB 29743-2013