Je vysoce výkonný universální převodový olej na bázi moderních plně syntetických složek.
Ne navržen na základě vysoce kvalitních syntetických základových olejů se speciálními přísadami a aditivy zajišťující řádné fungování převodů.
Ideální pro použití v silně zatížených zadních nápravách.
Je vhodný pro synchronizované a nesynchronizované manuální převodovky, převodovou skříň a oleje požadované API GL-5 nebo GL-4.
Vlastnosti
• vysoké aditivní rezervy pro prodloužené výměnné intervaly dle instrukce výrobce
• vynikající nízkoteplotní tekutost
• nejlepší ochrana proti opotřebení a nejlepší účinnost přenosu
• mazací účinnost i při provozu na malé vzdálenosti a to i při nízkých venkovních teplotách
• stabilní mazací film i při vysokém zatížení
• velmi dobrá odolnost proti korozi a dobrá kompatibilita se železnými kovy
• vysoká oxidační stability brání houstnutí oleje a usazenin
• velmi dobrá kompatibilita s elastomery, aby se zabránilo úniku
• konečná střihová stabilita, která zůstane i při prodlouženém výměnném intervalu
• velmi silná ochrana proti rzi, korozi a pěnění
• extrémně nízký bod tuhnutí
• vynikající EP přísady
• úspora paliva
Specifikace
API GL-5 / GL-4
BMW 83222365987, BMW 83229407768, BMW OSP, BMW SAF-XO, BOT 130 M, BOT 328, BOT 720, DAF LKW (für verlängerte Intervalle), DTFR 12B140 (MB 235.8), DTFR 13B110 (MB 235.11), Ford 1045737, Ford 5021033, Ford WSD-M2C200-C, IVECO, Land Rover TYK500010, MAN 342 S1, MB 235.11, MB 235.21, MB 235.72, MB 235.8, MB 235.9, MIL-L-2105 D, Porsche 000.043.305.04, Porsche 958.341.536.00 (Torsen 2010-2018), Renault LKW, Scania STO 1:0, VOLVO 97312, VOLVO 97315, VOLVO 97319, VW G 052 145 A2, VW G 052 539 A2, VW G 052 911 A2, ZF TE-ML 12B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 17B
ZF TE-ML 17B
Normy
MIL-L 2105 D, MB 235.8, MB 235.11, MAN 342 Typ S-1, ZF TE-ML 12B, 16F, 17B, SCANIA STO 1:0, Renault LKW, DAF, BMW 83229407768, BMW OSP, BMW SAF-XO, Land Rover TYK500010, Ford WSD-M2C200-C, Ford 104573