Plně syntetický motorový olej s nízkým třením na bázi PAO (Polyalphaolefin) se speciálně USVO® a osvědčenou technologií CleanSynto® pro benzínové a naftové motory osobních automobilů s přeplňováním a přímým vstřikováním i bez něj.
Díky technologii USVO® dosahujeme extrémně vysoké viskozitní stability.
Vyhneme se nevýhodám polymerních zlepšovačů viskozity a zároveň je využijeme.
To zlepšuje ochranu motoru, výkon, čistotu motoru a intervaly výměny oleje.
Technologie USVO® umožňuje, že produkt nemá žádné smykové ztráty během celého intervalu výměny a je extrémně stabilní vůči oxidaci.
Tato unikátní technologie napomáhá rychlejšímu mazání oleje, čímž minimalizuje tření a zároveň udržuje motor čistý a účinný.
Má vysoký viskozitní index díky složení se speciálními základovými oleji.
Složení zabraňuje předčasnému vznícení paliva LSPI (Low Speed Prevention), a tím zabraňuje poškození motoru.
Doporučeno pro turbobenzínové motory s přímým vstřikováním (Turbo-GDI).
Díky značné úspoře paliva přispívá k ochraně životního prostředí snížením emisí.
Minimalizuje tření, opotřebení a spotřebu paliva díky vynikajícím charakteristikám studeného startu.
Prodloužené intervaly výměny oleje dle pokynů výrobce.
Motorový olej s nízkou spotřebou paliva, produkt špičkové kvality pro moderní osobní automobily s benzínovými a naftovými motory nejnovější generace.
Charakteristika
- Zaručené nejrychlejší možné mazání motoru.
- Efekt vysoké spotřeby paliva (FE) díky použitým základovým olejům a aditivům. Nízká tendence k těkání, tím nižší spotřeba oleje.
- Poskytuje ochranu proti kalu, koksování, laku a korozi i za nepříznivých provozních podmínek.
- Žádné usazeniny související s olejem ve spalovacích komorách v zóně pístních kroužků a na ventilech.
- Zajišťuje funkci hydraulických zdvihátek při všech teplotách.
- Stabilní motorový olej, bez oxidace NOx.
- Dobré chování při stárnutí potvrzené testem Hot Tube.
- Dobrá absorpce a rozptyl sazí.
- Neutrální vůči těsnicím materiálům.
- Chrání turbodmychadlo, EPS a motory běžící s palivy obsahujícími etanol až do E85.
- Kompatibilita se systémy následné úpravy výfukových plynů.
Specifikace
ACEA A5/B5, API SN Plus, API SP (RC), ILSAC GF-6A
Normy
ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C930-A, FORD WSS-M2C930-B, Ford WSS-M2C925-A/B, Ford WSS-M2C948-B, Chrysler MS-6395, Honda/Acura HTO-6, Nissan, Mazda, Suzuki, Toyota, Fiat 9.55535-CR1, Jaguar Land Rover STJLR.03.5004