Je multi-grádní motorový olej SHPD (Super High Performance Diesel), který byl vyvinut pro emisní normy výfukových plynů Euro V a Euro VI a je používán v extrémně těžkých dieselových motorech užitkových vozidel.
Vhodný pro moderní motory vybavené systémem s vysokými požadavky na emise výfukových plynů.
Poskytuje snížení tření, opotřebení a spotřebu paliva a zajišťuje prodloužené intervaly výměny oleje v turbo-dieselových motorech.
Speciální aditiva poskytující střihovou stabilitu, zvyšují životnost, spolehlivost a čistotu motoru.
Vlastnosti
- Vynikající ochrana motoru i po studeném startu a v náročnějších podmínkách
- Zaručuje rychlý olej, který dosáhne všech částí motoru při nízkých teplotách až do -40 ° C a dostatečně silném mazacím filmu
- Chrání proti tvorbě kalů, uhlíkových usazenin, tvorbě gumy a korozi, také za nepříznivých podmínek
- Zabraňuje předčasnému ucpání filtru pevných částic (DPF), a proto prodlužuje servisní intervaly
- Neutrální vůči těsnicím materiálům
- Vynikající a velmi stabilní viskozita, vynikající stabilita ve smyku
- Velmi dobré čisticí a disperzní vlastnosti, nejvyšší čistota motoru
- Vynikající ochrana proti opotřebení a korozi (také při delších prostojích), vysoká oxidační stabilita
- Ochrana proti tvorbě pěny
- Prodlužuje intervaly výměny oleje a podporuje výkon při nízkých teplotách
- Snížené usazeniny na ventilech zlepšují ochranu motoru a zvyšují výkon motoru a účinnost paliva
Specifikace
Caterpillar ECF-3; Cummins CES 20081; DAF; Detroit Diesel DDC 93K218; Deutz DQC IV-10 LA; JASO DH-2; MAN M 3575, M 3477, M 3271-1, Mack EO-O Premium Plus; MB 228.31, MB 235.28, MB 228.51, MTU Typ 2.1, MTU Typ 3.1; Renault VI RLD-3; Scania Low Ash; VOITH Klasse B; Volvo VDS-4.
API CI-4, CJ-4, CK-4, ACEA E6, E7, E9
Tento produkt lze zakoupit v různém objemu