Je celoroční polosyntetický vícestupňový motorový olej SHPD (Super High Performance Diesel), který byl vyvinut podle emisních norem Euro V a Euro VI a používá se v extrémně těžkých užitkových vozidlech. dieselové motory.
Je vhodný pro použití v motorech s optimalizovanými výfukovými plyny s po úpravě výfukových plynů.
Snižuje tření, opotřebení a spotřebu paliva a zajišťuje delší intervaly výměny oleje v turbodieselových motorech.
S aditivy stabilní ve smyku zlepšuje výkon, spolehlivost a čistotu motorů.
Je celoroční vysoce výkonný motorový olej, speciálně navržený pro ekonomické použití v motorech Euro V a Euro VI se systémy následné úpravy ve viskózní třídě SAE 10W-40 naftových motorů těžkých vozidel.
Je preferován doporučenými prodlouženými intervaly výměny oleje specifikovanými výrobcem v turbodieselových motorech.
Charakteristika
- Extrémně vysoká kapacita absorpce tlaku
- Velmi vysoká oxidační stabilita
- Vynikající odolnost proti stárnutí
- Vynikající viskozitně-teplotní chování
- Vysoké bezpečnostní rezervy i za podmínek mezního mazání
- Vhodné pro prodloužené intervaly výměny oleje
- Nejlepší vhodnost pro náročné provozní podmínky
Specifikace
Caterpillar ECF-3; Cummins CES 20081; DAF; Detroit Diesel DDC 93K218; Deutz DQC IV-10 LA; JASO DH-2; MAN M 3575, M 3477, M 3271-1, Mack EO-O Premium Plus; MB 228.31, MB 235.28, MB 228.51, MTU Typ 2.1, MTU Typ 3.1; Renault VI RLD-3; Scania Low Ash; VOITH Klasse B; Volvo VDS-4.
API CI-4, CJ-4, CK-4, ACEA E6, E7, E9