Syntetický motorový olej s nízkým třením s technologií CleanSynto® pro automobilové benzínové motory, s přeplňováním i bez přeplňování a přímým vstřikováním, jako je Turbo-GDI a přímé vstřikování.
Díky svému novému složení poskytuje bezpečnou vrstvu mazání i při velmi vysokých provozních teplotách a chrání před korozí a ztrátou oleje oxidací nebo koksováním.
Dosahuje vysokého viskozitního indexu díky složení se speciálními základovými oleji. Vynikající chování při studeném startu poskytuje optimální bezpečnost mazání během fáze studeného chodu.
Vzhledem ke značné úspoře paliva přispívá k ochraně životního prostředí snížením emisí.
Minimalizuje tření, opotřebení a spotřebu paliva s vynikajícími charakteristikami studeného startu.
Pomáhá předcházet nízkorychlostnímu předzápalu LSPI (Low Speed Pre-ignition). To může pomoci zabránit poškození motoru.
Vhodné pro prodloužené intervaly výměny oleje tam, kde to doporučuje výrobce.
Vysoce výkonný motorový olej s nízkým třením pro moderní motory.
Je doporučen společností OPEL/GENERAL MOTORS odpovídající specifikaci dexos1 pro moderní automobilové motory za všech provozních podmínek.
Také vhodný pro uvedené specifikace Ford, Chrysler a Fiat.
Charakteristika
- Úspora paliva při částečném a plném zatížení
- Vynikající ochrana proti opotřebení a vysoký viskozitní index zajišťují dlouhou životnost motoru, a to i za podmínek vysoké rychlosti
- Vynikající vlastnosti při studeném startu i při nízkých teplotách pod -25°C
- Bezpečný mazací film při vysokých provozních teplotách
- Nízká tendence k odpařování, tím i nízká spotřeba oleje
- Žádné usazeniny na bázi oleje ve spalovacích komorách, v zóně pístních kroužků a na ventilech
- Neutralita vůči těsnicím materiálům
- Prodloužené intervaly výměny oleje chrání přírodní zdroje
Specifikace
API SN Plus ; API SP (RC) ; ILSAC GF-6A
Normy
API SN Plus, API SP Resource Conserving, GM dexos1™ Gen 3 (Lizenz-Nr. D335ABDJ081), ILSAC GF-6A, Chrysler MS-13340, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, Honda/Acura HTO-06, Opel OV 040 1547 – G30