Plně syntetický motorový olej s nízkým třením na bázi PAO (Polyalphaolefin) se speciálně USVO® a osvědčenou technologií CleanSynto® pro benzínové motory osobních automobilů s přeplňováním a přímým vstřikováním i bez něj.
Pro vývoj bylo použito osvědčené složení trojjaderného molybdenu a OFM (Organic Friction Modifiers).
V tomto složení byl použit vysoce polární základový olej skupiny V, který má dobrou kompatibilitu s použitým PAO.
Díky technologii USVO® dosahujeme extrémně vysoké viskozitní stability.
Vyhneme se nevýhodám polymerních zlepšovačů viskozity a zároveň je využijeme.
To zlepšuje ochranu motoru, výkon, čistotu motoru a intervaly výměny oleje.
Technologie USVO® umožňuje, že produkt nemá žádné smykové ztráty během celého intervalu výměny a je extrémně stabilní vůči oxidaci.
Tato unikátní technologie napomáhá rychlejšímu mazání oleje, čímž minimalizuje tření a zároveň udržuje motor čistý a účinný.
Díky svému novému složení poskytuje bezpečnou vrstvu mazání i při velmi vysokých provozních teplotách a chrání před korozí a ztrátou oleje oxidací nebo koksováním.
Vynikající chování při studeném startu zajišťuje optimální bezpečnost mazání během fáze studeného chodu.
Výrazným snížením spotřeby paliva pomáhá chránit životní prostředí snižováním emisí.
Pomáhá vyhnout se nízkorychlostnímu předzápalu LSPI (Low Speed Pre-ignition).
To může pomoci zabránit poškození motoru.
Prodloužené intervaly výměny oleje dle pokynů výrobce.
Je vysoce výkonný motorový olej s nízkým třením pro moderní motory a je doporučen společností OPEL/GENERAL MOTORS podle nejnovější specifikace GM dexos 1 pro moderní vozidla GM s benzínovým motorem za všech provozních podmínek. Je také vhodný pro uvedené specifikace Ford, Chrysler a Honda.
Charakteristika
- Nové složení se schválením dexos1™ Gen 3
- Zvláště vhodné pro motory GDI
- Zabraňuje předstihu při nízké rychlosti (LSPI)
- Žádné usazeniny související s olejem ve spalovacích komorách, v zóně pístních kroužků a na ventilech
- Potenciál úspory paliva při částečném i plném zatížení
- Nejnovější technologie low SAPS = nízký obsah sulfátového popela, fosforu a síry
- Velmi stabilní viskozitní chování a vynikající stabilita ve smyku
- Velmi dobré vlastnosti při studeném startu
- Bezpečný mazací film i při velmi vysokých provozních teplotách
- Výjimečná ochrana proti opotřebení a korozi
- Vynikající detergentní a dispergační schopnosti pro čistší motory, zabraňuje pěnění
- Dlouhá životnost díky vysoké oxidační stabilitě
- Vhodné pro vozidla vybavená katalyzátorem
Specifikace
ILSAC GF-6A , Resource Conserving , GM dexos1™ Gen 3 , Chrysler MS-13340 , Chrysler MS-6395 , MS-13340; Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A/-B1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C961-A, Honda/Acura HTO-06 , Opel OV 040 1547 – G30